מלון בנג'מין הרצליה - אייקון תפריט

חדרי מלון בנג'מין

חדרי השינה של מלון בנג’מין, מלון עסקים במרכז הרצליה, מרווחים בגודלם 24 מ”ר, מעוצבים ומאובזרים לעילא. אנו מציעים שני סוגי חדרים, מחדרים המיועדים לאורח בודד, דרך חדרים רומנטיים לזוגות ועד לחדרי דלאקס המביטים לעבר הנוף הירוק של הרצליה פיתוח ונוף הים התיכון.

כל אחד מהחדרים מציע את מיטב הפינוקים שיכולים מלונות עסקים מודרניים בישראל להציע: מצעי כותנה איכותיים, נעלי בית, עמדת עבודה, כספת המותאמת למחשב נייד, מיני בר, טלוויזית מסך שטוח 32 אינטש עם מיטב ערוצי הלווין, סרטי קולנוע עכשווים זמינים בלחיצת כפתור (בתוספת תשלום) ואינטרנט חינם.

כל החדרים של מלון בנג’מין הינם חדרים ללא עישון, הנכם מוזמנים לעיין בתפריט החדרים שלנו ולבחור את החדר המתאים ביותר עבורכם.

במלון גם חדרים עם דלת מקשרת המותאמים לאירוח משפחות.

אורחים: 2(+1)

גודל החדר: 24 מ

חדר דלקס פלוס

חדרי דלאקס פלוס הם החדרים המרווחים שלנו המביטים לעבר הנוף הירוק של הרצליה פיתוח ונוף הים התיכון, בגודל 24 מ”ר, וכוללים מיטה זוגית ברוחב 1.80 מטר.

חדר רחצה לבן עם קיר זכוכית שקוף ואמבטיה מפנקת, ו 2 נישות קטנות שעליהן ניתן להשתרע לקרוא עיתון, לעיין בספר או לעבוד על המחשב. בתיאום מראש, ניתן להכניס לחדרי הדלאקס מיטת תינוק

אורחים: 2(+1)

גודל החדר: 24 מ

חדר סופריור

חדרי סופיריור מיועדים הן לאורח בודד והן לזוג, בגודל 24 מ”ר, וכוללים מיטה זוגית ברוחב 1.80 מטר, חדר רחצה לבן עם אמבטיה או עם מקלחת מפל, ונישה קטנה שעליה ניתן להשתרע לקרוא עיתון, לעיין בספר או לעבוד על המחשב.

בתיאום מראש, ניתן להכניס לחדרי הסופיריור מיטת תינוק

אורחים: 2(+1)

גודל החדר: 24 מ

חדר דלקס

חדרי דלאקס הם החדרים המביטים לעבר הנוף הירוק של הרצליה פיתוח ונוף הים התיכון, בגודל 24 מ”ר, וכוללים מיטה זוגית ברוחב 1.80 מטר.

חדר רחצה לבן עם קיר זכוכית שקוף ואמבטיה מפנקת, ונישה קטנה שעליה ניתן להשתרע לקרוא עיתון, לעיין בספר או לעבוד על המחשב. בתיאום מראש, ניתן להכניס לחדרי הדלאקס מיטת תינוק

אורחים: 2(+1)

גודל החדר: 24 מ

חדר סופריור טווין

חדרי סופיריור טווין (מיטות נפרדות) מיועדים הן לאורח בודד והן לזוג, בגודל 24 מ”ר, וכוללים 2 מיטות יחיד ברוחב 0.90 מטר כל אחת, שניתן לחברם למיטה זוגית ברוחב 1.80 מטר,

חדר רחצה לבן עם אמבטיה או עם מקלחת מפל, ונישה קטנה שעליה ניתן להשתרע לקרוא עיתון, לעיין בספר או לעבוד על המחשב. בתיאום מראש, ניתן להכניס לחדרי הסופיריור מיטת תינוק

   
דילוג לתוכן